tatz.

Var in på Pewe och Boijes studio idag för att boka tid med endaste n idé i skallen. Det var ju lite dumt. Fick man skämma ut sig lite. Hehe. Men det lät iallafall inte som att det skulle bli så pass dyrt som jag trott. Men ska in på måndag igen med lite bilder och idéer, och förhoppningsvis så finns det en tid inte alls för många dagar efter bemärkelsedagen. Nu försöker jag tänka bort att jag har en liten nålfobi och planerar istället hur fan jag ska klara av smärtan utan att skämma ut mig lite. Men det blir bra. Jag får stå ut. Det blir nice. Nu är jag peppad på att märka mig för livet.

Justja, jag och Agge har fått våran streetstyle blogg på kusinens kommande Gävle sida. Så jag har fullt upp i sommar, hjälpa Elenor i affären, Peace & love, London, 10 dagars feriejobb, plugga teori till MCkortet och bloggen. Det blir skoj. Riktigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0