MC & tattoos

Har fyllt i körkortstillståndet och hälsointyget för MC körkort nu, ska ge mig iväg till körskolan och pröjsa teorin så jag kan börja plugga på en gång. Och dessutom ta reda på om jag verkligen måste kolla synen igen när jag fått klartecken för bilkörkort. De ska bara mjölka pengar ur stackars körsugna ungdomar. Idioter.
Pappa kör käppar i hjulet för mig också, han tycker att jag ska ta bilkörkort först. Jag vet inte hur det ska gå till då vi aldrig övningskör, och han blir lika sur varje gång jag glömt bort det jag lärde mig sist. Kommer inte ta det satans kortet förrän jag är 20, så det spelar ingen roll. Usch vad trött jag är på päron som ska bossa över en, om jag nu upptäcker vilket misstag det var att ta MC kort först så är väl det mitt problem. Då lär jag mig. Men nu är jag sugen på att införskaffa mig en Yamaha Virago och cruisa genom stan. Det blir trevligt.

Jag är glad att min kära och motorointresserade mor hjälper mig.

Det blir MC och tattoos i sommar, hehe. Det blir nice. Hur jag ska få pengar till kalaset är en annan fråga.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 14:02:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0