22.05.09

Igår spenderade jag första delen av kvällen tillsammans med Elin och Natha hemma hos Elin på Brynäs. Lite förkrök inför Småstadsliv 2, och självklart glåmade vi på första filmen. När vi kände oss lite glada i hatten så drog vi oss ned mot Folkets hus där filmen skulle visas. Jag hade förväntat mig köer utanför, visserligen så känner kanske inte så många i Gävle till Småstadsliv. Lite tråkigt tycker jag iallafall. Filmen var hemskt rolig, såklart! Men jag måste säga att ettan är mycket, mycket bättre! Visserligen så uppfattade jag inte vad de sa hela tiden igår eftersom ljudet sög litegrann och så har vi ju deras dialekt.
Efteråt var det efterpartaj på Jackpot, men eftersom mitt sällskap skulle upp 06.00 dagens efter så drog de hemåt, så jag slog en pling till Nina, som jag tog för givet var ute på festligheter, hehe, och det var hon ju. Så jag styrde mot Ullis lya, där hennes kommande födelsedag firades. Det var trevligt. Sedan gick vi till Boulongern och sedan blev det hemgång rätt så tidigt.


Jag vaknade kvart i två idag. Men jag orkar inte få lite småångest för det. Nu taggar jag kvällens festligheter. Ska fixa iordning och slå in Frida och Ninas presenter så gott jag kan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0