1a maj.

Gårdagen spenderades först hos Frida, där vi tittade på hockeyn och snackade en massa skit. Sedan åkte vi till Sandviken där vi fick vänta på karln hennes som tränade såndära.. ja , kampsport. Jag vet inte vad det heter, men jag har hört att de bara ligger på en matta och håller varann i olika sorters grepp. Och att det ibland slinker ut en och annan rökare när de tar i som värst, hehe.

Sedan bar det av till Storvik där vi grillade, åkte skateboard, hoppade studsmatta och glodde på Step brothers.
 


Idag sov jag alldeles för länge och nu sitter jag och gör just ingenting. Kanske ska dra på mig Spice girls dojjorna och träna att gå i högklackat lite.
Vid sextiden ska jag iallafall ned på stan och se Aegis, och sedan blir det Big Comedy på teatern.

Kommentarer
Postat av: slidis

Haha så fult. Du ska se mig nu Lina, jag kan åka själv.. Iaf i Avesta ;)

2009-05-05 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0