17.05.09

Äntligen, för första gången åtminstone i år så kan jag känna att jag gjort någon nytta i helgen. Jag har avslutat ett mdkarbete, har kommit på god väg med historiearbetet, läst ut boken och börjat på analysen. Fast samtidigt har jag känt mig rätt så isolerad här ute i skogen. Egentligen så är det ju så man ska göra när man vill få något skriftligt arbete gjort, åka iväg till en stuga vid ett ödsligt ställe. Men det kanske inte är samma sak när man bott där hela sitt liv.
Jag har iallafall snicksnackat med Emma och Frida så riktigt så ensamt har det inte varit.
Övningskört har jag hunnit med också, det gick faktiskt bra. Ja, jag är ju precis i början då man äntligen lyckats fixa kopplingen. Men bra gick det.

Nu ska jag skriva lite på mitt historiaarbete samtidigt som Deja vu står på i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: marie

sv: vem inspireras inte av henne! hon är så himla grym och du blev skitsnygg i håret :) puss!

2009-05-19 @ 21:17:48
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0