15.05.09

Satan vad fort dagarna går. Mindre än en månad kvar tills jag äntligen får avsluta mitt andra år på gymnasiet. Eller äntligen och äntligen, jag har ju som sagt lite panik över vad jag ska göra efter gymnasiet och skulle gärna vilja gå liite längre. Kanske ett år till, fast halvtid då. Hehe.
Har en hel lista på skolarbete som ska göras, har ett par prov som det måste pluggas till, hemarbeten som ska skrivas och göras research för, foto A uppgifterna ska vara klara , redovisade och utvärderade innan den 25e. Hur jag nu ska hinna med det. Jag är så less på mörkerrummet nu. Skönt att det är temadagar nästa vecka, och att det bara är tre dessutom.

Nu ska jag lägga mig och läsa Jag bröt med nazismen, jag kommer att kunna allt om nationalism när jag är klar med mitt historiaarbete.

Kommentarer
Postat av: fia

helt rätt! :P

2009-05-16 @ 00:52:19
URL: http://larssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0