14.05.09

Fick en uppgift på historian idag, att skriva om vilken konflikt som helst efter andra världskriget. Jag som är en sucker för filmer som This is England, American history X blev lite intresserad av att göra någonting om det. Och lite förhastat så tänkte jag mig en intervju med en person inom en sådan rörelse. Men först ville jag se Adaktusson från i tisdags, och tur var väl det. Nu är jag lite småskraj och överväger om jag bara ska redovisa ett skriftligt arbete eller om jag ska våga mig på en intervju med en person från Folkfronten. Jag kan inte förstå hur man kan bli så pass extrem, för jag har själv aldrig brunnit för någonting. ANTIFA skrämmer mig också, så egentligen handlar det inte så mycket om vad man 'brinner' för, utan hur extrem man är. Hur långt man är beredd att gå för att få igenom sin vilja.


Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: frittzzz

läs nudå!!

2009-05-15 @ 09:42:02
Postat av: Friffe

Haha ja, och hjärtat är fint på tutten också! Bra stol!



Ah gör det! Ska kolla på tävlingen imorn, fast Staffan ska inte tävla längre men följer med ändå. Vi kanske kan höras på söndag eller nåt då :)

2009-05-15 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0