06.05.09



Idag har jag inte gjort mycket nytta i skolan. Kom försent till svenskan, som vanligt, men bara fem minuter den här gången. Hasse babblade på om dikter, romantik och opium, jag förstår mig inte alls på upplysningen och romantiken.
Sedan hade vi friidrott på idrotten, kastade spjut , sprang hundra meter och fick kväljningar och hoppade höjdhopp, en meter, medan de andra fortsatte upp till 1,30. Men jag har 70 kg i bagage också.
Sedan gick jag upp till Elenor och lämnade filmen från modevisningen, fastande där i säkert en timme och diskuterade kommande modevisningar och marknadsföring. Gick därifrån med ännu ett halsband.  
På vägen hem kom jag på en jättebra idé till PA i trean, så det ska jag ta upp med henne imorgon. Jag är så pepp på min idé, men har inte tid att skriva ned alla idéer så de får stanna i skallen så länge.

Nu ska jag redigera bilder på katter som egentligen skulle ha varit klara idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0