tredje kvarten.

Natha är min knight in shiny armor! Matchen går på någon kanal som hon råkar ha , och hon bjöd självklart dit mig för en hockeykväll. Underbart ! Fast jag är fortfarande lite bitter för att jag inte får se matchen live. Brynäs måste vara förjävla taggade på revansch nu, så det finns ju risk för att det kan bli lite pinsamt för mig om jag skulle ta med mig ett Brynäsfan på matchen. Men nu ska vi inte tänka så. Kring halv tio så ska det stå 3-0 till fbk i matcher.
Snart så ska jag bajka iväg till kvinnan.

Nu tänkte jag leta upp lite fakta om en bondes liv på 1300-talet. Kanske. Det lät inte så jävla kul. Kanske tar jag ledigt från allt pluggande idag. Måste dessutom lägga mig direkt efter matchen eftersom jag ska upp tidigt imorgon och vara på plats på dagiset 07.30. Huva! Men efter det så behöver jag förhoppningsvis inte besöka dagiset nå mer. Sedan blir det en förjävla massa redigering.

Kommentarer
Postat av: Natha

Haha ja riktigt trevlans hade vi :P Eller hur x'D

2009-03-09 @ 23:20:37
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0