sweet dreams.

Här sitter jag mitt i natten och filar på mitt tal som jag ska hålla imorgon, som dessutom skulle varit inlämnat för flera veckor sedan.

Inte är jag speciellt effektiv. Speciellt inte den här veckan. Jag vet inte om jag alltid varit såhär dålig och passiv i skolan eller om jag bara kommit till insikt med det nu... Men skitsamma , att sitta och fundera på det hjälper mig inte speciellt mycket. Jag behöver något som motiverar mig. Men först av allt så behöver jag supa till det riktigt ordentligt i helgen känner jag.
Sedan ska jag försöka få någon sorts motivation. Men allra , allra först så ska jag skriva klart mitt helvetes jävla tal.

Ännu en sak som gör mig lite små bitter är att jag missar första kvalmatchen mellan Brynäs och Färjestad. De sänder den på nian , men på torsdag så är det ju filmpremiär och jag kommer väl inte därifrån förrän nio tiden. Och då är det ju för sent. Jag funderar allvarligt talat på om jag ska försöka få med mig nån liten tvskärm eller mobil med TV som jag kan sitta och smygtitta på. Någon radiokanal måste ju åtminstone sända därifrån. Det får jag ta reda på. På måndag ska jag iallafall vara på plats i läkerolen för den tredje kvalmatchen. För jag antar att det inte kommer att bli fler än fyra eller fem. Och nästa hemmamatch är den sjätte kvalmatchen.

Nej, talet var det ja.. Wish me luck !


Kommentarer
Postat av: linda

sv: haha, men det är underbart lina! :D jag gjorde detsamma kan jag säga, hoho!

2009-03-04 @ 19:30:41
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0