peace and love 09.

Woho! Nu är det spikat. I sommar åker ( än så länge ) jag, Frida och Agge till Borlänge och skitar ned oss. Kommer att bli så otroligt jävla kul. Visserligen så är det inte sådär supermånga band som jag MÅSTE-SE. Men med tanke på att jag missade en hel del förra sommaren som jag ville se , både på Peace och Arvika, så gör det nog inte så mycket. Än så länge så har jag planerat in att se Turbonegro, Monster Magnet, Razorlight, The Kooks, TSOOL, The Sounds och så vidare. Som vanligt så kommer väl det mesta att krocka när de publicerar spelschemat. Men satan vad taggad jag är!


Kommentarer
Postat av: Evelina

JAG DÅ!?! Och förresten; TSOOL's sångare Ebbot är GAIS:are in i märgen, så då blir det GAIS-halsdukn ;)

2009-03-22 @ 18:06:55
Postat av: frittz

wooowowwo!! 22 juni NU tack! :)

2009-03-23 @ 00:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0