lördalördalörda

Det blev sent igår, eller idag. Kom hem lite innan fyra ungefär. Struntade i spelningen på sjömanskyrkan. Jag är inte så mycket för konserter och spelningar längre. Jag får bara pip i örat som sitter i minst en vecka. Men jag var sugen på den irländska snubben, som de i tidningen sa liknade Anthony and the Johnsons.
Jag åkte iallafall hem till Evelina på Knivdraget istället. Glodde på Let's dance och fläskade chips och läskedryck. Vid halv ett kom Tim och visade en massa snusk på internet. Sedan satt vi och pratade på till tre. Jag halvsov.


Idag har jag besökt systemet och Ica Maxi och inhandlat diverse godsaker till min och Evelinas ölkväll. Framför melodifestivalen. Det blir nice.


Nu sitter jag och kollar på HV - Timrå och håller samtidigt koll på Färjestad - Brynäs på hockeyligan.se. Brynäs ledde med ett mål ett jävla tag , men nyss kvitterade Färjestad. Så nu är jag glad igen. Men det är en period kvar.

Äsch , jag borde städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0