kukhockeystad.

Fattiga jävla fitt Brynäs är så snåla att de höjer priserna med 3 tior. Så nu ligger sittplasterna på 210 - 280 kronor. Det är ju helt jävla orimligt ! Det kostar lika mycket som Maia Hirasawa spelningen på konserthuset. Orimligt. Ett rån är vad det är !
Ja , de har säkert höjt priser i andra slutspels städer , men det berör inte mig.
Jag kan nu sjunka så lågt att jag står i Brynäs hejarklack, för själv tänker jag inte gå. Men i min umgängeskrets så är det antingen helt ointresserade estetjävlar eller brynäsare. Så. Jag sjunker så lågt nu. Jag gör det.

Förhoppningsvis så sitter jag iallafall i Löfbergs lila arena den sjunde april och ser Färjestad spela skiten ur det andras final laget.

Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg

2009-03-08 @ 15:04:46
URL: http://moremeaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0