hehehelg.

Åhåhåhå. Äntligen. Den här veckan har varit förjävlig. Och den har gått så mycket saktare. Förut rusade veckorna iväg. Fast då kanske man gjorde saker i tid och inte stressade lika mycket heller. Nej usch vad jag har varit stressad den här veckan. Han till och med fått någon konstig sorts hjärtklappning och vägrat sluta jobbat med vad det nu var jag gjorde, fast samtidigt fått sammanbrott för att jag är så less på allt skolarbete.
Men nu är allting gjort , historia , samhäll och svenskan. Talet gick förjävla dåligt, jag hade näsan nere i pappret hela tiden och när jag väl tittade upp så tappade jag bort mig. Nej, tal är nog inte min grej.
Bara foto och idrottsprovet to go.

Gårdagen var trevlig. Vi åkte till Frida och firade henne med presenter och kladdkaka. Hon och hennes karl hade dessutom gjort sushi. Det luktade helvete i hela lägenheten när vi klev in. Men det var ok. Inget jag skulle äta igen kanske. Fast det var kryddorna och såserna som förstörde. Wasabi var det vidrigaste jag smakat på. Men utan det så är det väl inte sushi.

Nej, nu ska jag få tummen ur röva och göra någonting med den här dagen.

Kommentarer
Postat av: angelica

tack för igår!!

2009-03-14 @ 14:24:52
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: angelica

alltså fyfan!!! det var inte roligt när jag vaknade i morse och kollade mig i spegeln. höll typ på att dö!!!

2009-03-14 @ 19:39:54
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0