......................


Så var det dags för pms munchies igen. Jag måste gå upp minst tre kilo varje gång. Idag har kosten bestått av makaroner och carbonara x 2 , loads av päronsaft , ballerinakakor , fet schnitel & potatis-rätt , jordnötter , youghurt med ( faktiskt ) nyttiga, och enligt reklamen hälsosamma flingor.
Mitt rum börjar även bli stökigt igen, och jag har varken ork eller lust att göra någonting åt det. För tröttnå inihelvete är jag. Så fort jag får chansen att sova så gör jag det. Och att väcka mig är inte det lättaste. Idag somnade jag vid ett tiden och klev upp lite efter sex. Så historian , svenska talet , samhällsstyret , fotoprovet och idrottsprovet får vänta. Usch vad less jag är. Speciellt på idrottsprovet eftersom jag nog ändå kommer att få ig i kursen. Och det är inte för att jag är lat, nej det är för att jag råkar ha mens just precis när det är simprov. Så är det.

Nu ska jag fortsätta att se på The Believer.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oooohhhh, time to download... jag sökte på filmtipset efter skin-filmer. kom massa :O så nu finns det å lager att ladda ner.

2009-03-11 @ 10:05:31
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha :D ja, det låter bra :)

2009-03-11 @ 17:48:06
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: frittz

Ahråå, jag kommer! :)

2009-03-11 @ 19:08:42
Postat av: sandra

vad underbart fint hår du har!!

2009-03-11 @ 21:11:07
URL: http://sandralena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0