bitterfitta.

Nu är jag så bitter och argsinnt. Jag vet inte om min lättretlighet beror på att jag försöker sluta röka, vilket förövrigt går rätt så bra. Men fan vad sur jag är. 1. Andra finalmatchen i Karlstad är utsåld. Min kära mor kunde inte köpa på en gång när de släppte biljetterna utan väntade istället med det till kvällningen då alla biljetter var slutsålda. 2. Åldersgränser, eller att inte vara 18 fyllda. Hade planerat att gå till Mingel&bar i stan och se när en klasskömpis spelade och sjöng, men nehej då, då ska det vara åldersgräns. Fast den sätter de in vid nio, weho tänkte jag , då hinner jag se eftersom de börjar spela åtta. Men nej då, den trevliga rösten i telefonen berättade att de skulle spela tio. Jaha. Kukhuvve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0