another sunday...

Här sitter jag med min bildanalys som jag har haft hela dagen på mig att göra. Men nej då, 12 timmar räckte inte riktigt till att göra klar den. Jag har ett helt A4 kvar att skriva. Så inte blir det läggdags förrän tvåtiden. Jag måste ha ett släng av någon sorts ADHD sjukdom. ADHD light. Jag och Anna har dödsseriösa funderingar på att söka upp en hjärndoktor och kolla upp oss. Vi får se hur vi gör med det.. Nu finns det inte tid för sådant. Dessutom så vill jag inte bli stämplad som nå psykfall.

Nu ska jag lägga mig i sängen och skriva en jämförselse mellan mina två bildanalyser och ha Jesse James på i bakgrunden, filmen alltså.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0