29.03.09

Idag mår man som man förtjänar. Ja inte jättedåligt, men ändå så pass att man sjukanmält sig om det varit jobb eller skola. Ölade hemma hos Evelina igår tillsammans med Jassie , Agge , Jessica och så Evelina såklart. Sedan tog vi bussen ned till stan för att träffa Anna och Emma som stått på torget och filmat aktiviteterna under Earth hour, i mörkret. Och till sist hamnade vi hos Nina där vi spenderade resten av kvällen. Och det hela avslutades självklart av det obligatoriska McDonalds besöket. Sedan fick jag fint sällskap hem av en garvande, överförfriskad Natha. Det var trevligt!

Nu ska jag göra mdk uppgiften som jag haft en vecka på mig att göra. Som jag dessutom inte fattar någonting av.

Kommentarer
Postat av: Natha

Jadu vad ska man säga xD

2009-03-29 @ 17:25:36
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0