21.03.09

Den här veckan har inte varit speciellt händelserik. Nej. Har spenderat den mesta tiden i redigeringsrummen. Dessutom så har jag pluggat.
Veckans ledighet började direkt i sängen , och där låg jag tills klockan visade 18.00. Då var det ändå försent för alla festligheter så jag stannade hemma med far min och diskuterade med honom halva kvällen. Det var trevlig, det är inte ofta det händer att jag och min käre far slår oss ned och språkar. Ja, vi pratar ju min far och jag, men nu menar jag deep shit. Annars har vi de dagliga frågorna om jag har fisit något under dagen eller om jag har lärt mig att bajsa i skolan. Vilket jag har. Lärt mig att bajsa i skolan alltså.

Idag sov jag till elva, fast jag hade lovat mig själv att kliva upp senast tio. Sedan ringde Evelina och berättade att hon , Jassie och Agge skulle ned och käka glass på stan. Så jag försäkrade min moped och drog årets första repa ned på stan.
Kvällen spenderades med samma personer uppe på Knivdraget i Evelinas etta. Trevligt, trevligt.
Nu ska jag slå på en film eller fortsätta att se på Freaks and geeks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0