18.03.09

Jäklar vilket bra humör jag blir på av denna vårsol! Och ännu bättre blev alltihop det när skoldagen bara bestod av ett idrottsprov.
Efter att ha skrivit ned mina kunskaper om ergonomi så traskade jag , Evelina och Agge ned på stan och köpte oss en varsin glass som vi käkade opp i solskenet. Sedan gick vi och kikade runt i ett par affärer och förvarnade de butiker vi ska filma i imorgon. Vissa får sin förvarning fem minuter innan kamerorna rullar imorgon. 

Nu ska jag ge mig på reklamanalysen som ska vara klar och inlämnad på måndag.


Kommentarer
Postat av: Simon

Nej asså jag menar bara det med fotbollsfansen! ;P

2009-03-18 @ 20:47:00
URL: http://simonlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0