16.03.09

Fan vad hopplös jag är. Vi fick gå tidigare från MDKn ( mediekommunikationen ) idag, på det villkoret att vi skulle jobba med våran uppgift hemma och vara klar nästa måndag 14.25. Jag lovade att jag skulle klippa ut två reklambilder ur mina Sofies mode direkt när jag kom hem. Och sedan skriva ihop två analyser, och sedan analysera och jämföra de båda analyserna. Men istället lade jag mig i min alldeles för mjuka säng och snusade på tills klockan slog halv nio, och jag hade missat halva Semestersvenskar.
Ja, både instuderingsfrågorna och MDKn uppgiften ligger fortfarande orörda. Men jag kan ta hur lång sovmorgon jag vill imorgon, eftersom jag bara ska klippa ihop ett klipp på fem till dagiset som ska ha föräldramöte på kvällen. Så jag kan sitta halva natten. Jag har upptäckt att jag är som mest kreativ på kvällen/natten.

Nej, nu blir det snart Ballar av stål. Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0