11.03.09

KUKHORA ! Vad jag blir galen på historian. Det är en sådan idiotisk uppgift. Visserligen så kanske jag tycker så för att jag valt något som det är svårt att hitta fakta om. Fast det är det inte, jag hittar jättemycket. MEN, man ska göra en personbeskrivning. Ja , jag ska förklara för min historieklass hur en svensk bonde som levde på 1300-talet var som person. Jovisst får jag vara lite fantasifull och så. Men tänk om männen hatade sina fruar och barn på medeltiden och jag skriver percis tvärtom. Ja då blir det IG på en gång!
Jag vill bara få det hela överstökat. Men nu ska jag gå och läsa mitt tal om pälsindustrin för mina päron. För nu är det nog med historia för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0