10e mars.

Dåligt trött nu. Tre veckor kvar till påsklovet. jag och Frida räknade idag. Det känns oändligt.
Jag var på dagiset klockan åtta, jag försov mig lite. Sedan filmade vi sådana där typiska dagisaktiviteter som päronen kan finna intressanta. Sedan åkte vi hem vid tolv , åt och så la jag mig framför The Believer , som jag somnade ifrån ganska snabbt.
Nu mår jag lite dåligt över att jag inte hunnit med något skolarbete, alls, idag. Imorgon börjar jag iallafall elva och har en timmes jumpa bara. Sedan blire pluggeliplugg.


Nu ska jag se på Den rätte för Rosing.


Kommentarer
Postat av: linda

tre veckor? men jag som brukar ha lov samtidigt som gävle! :o jag har inte förrän om typ 4 eller 5 veckor tror jag. nu blev jag blöt i ögat :<

2009-03-10 @ 21:35:57
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0