02.03.09

Nu är jag så trött. Och så less på nästan allt som har med skolan att göra. Och så är jag lite less på mig själv också. För att jag sov bort lovet istället för att göra någonting vettigt. Men det får jag ta igen på påsklovet, det är ju ändå bara en månad kvar dit.
Veckorna går så fort nu. Kanske beror det på att man vill att tiden ska gå lite saktare så att man hinner med alla uppgifter och läxor.

Idag åkte jag in till skolan vid tio tiden. Missade bussen, för första gången på säkert två år. Det är ganska otroligt faktiskt , att jag bara missat bussen en enda gång under hela gymnasietiden. Att jag lyckas hinna med bussen även fast jag kliver upp 20 minuter innan det är dags att bajka iväg till bussen.

Hursom så hann jag på bussen i Forsby eftersom far skjutsade mig. Till skolan , fixa powerpoint till redovisningen, som för övrigt blev jätteflashig. He he. Springa upp till ljud för lektion, som jag inte hade eftersom kursen börjar i trean. Missförstånd. Fick börja foto B istället. Woho !
Och jag menar det. Woho! , alltså.

Nähejj om man skulle knoppa kanske. Somna framför CSI.
Ska till skolan och redigera det sista på filmen med Cissi imorgon. För på torsdag är det filmpremiär. Är det någon kömpis som vill komma och titta så får ni säga till, nu. Jag får ta med mig två till. Kommentera , smsa , ring.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0