-

Fyfan vad jag har haft förjävla tråkigt idag. Huva ! Jag hatar söndagar. Som sagt. Höjdpunkten var tv kvällen hos Evelina. Det gick jag och väntade på hela dagen ungefär. Jag svarade på alla instuderingsfrågor till fotoprovet imorgon. Då jävlar vet man att jag har haft tråkigt.
Åkte hem till Ewfy vid sextiden och glodde på Wipe out och Beck med henne och fashion Agge. Fläskade pizza och drack en liter pepsi. Men nu blir det inte nå mer av det på ett tag. Säger jag nu. Inte pizza iallafall. Fyfan. Jag är förstörd, jag kommer inte att kunna äta pizza igen. Jag ville bara kasta upp skiten. Huva!
Skitsamma. I sommar ska vi vara fitta.

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Eviliniana

Den sista halvlitern tog jag till middagen, gött ;-)

2009-03-16 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0