Valerie

Åh, vad irriterad jag blir på att de skrivit att Winehouse gjort Valerie på Let's dance sajten. Ja , kalla mig fånig men rätt ska vara rätt. Skitsamma om det var hennes version. Zutons har skrivit den.



Sedan vill jag passa på att klaga på juryns attityd mot Kitty. Att ge fyra ettor till henne och hennes partner, och sedan ge Carl-Jan som bara traskade omkring på dansgolvet dubbelt så mycket. Man såg hur ledsen hon blev när hon satt där bakom Carl-Jan och hans lättviktare till danspartner.
Jättedåligt att juryn tar åt sig av det Kitty säger, är de så torra att de inte ser att hon säger det men glimten i ögat. Herregud. Och om de nu inte tål henne så tycker jag inte att de ska visa det i TV. Bara att bita ihop och lägga på fejk smajlet. Man ser ju förfan hur ledsen hon blir.

Kommentarer
Postat av: Eve

Ska man börja lipa över poängen så bör man inte vara med. Hoppas det lilla äcklet åker ut! Så jävla barnslig och kan aldrig hålla käften och låta juryn prata. Dessutom dansar hon bedrövligt och ser bedrövlig ut! USCH LINA!

2009-01-16 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0