nyårsafton.


Så... Nu är vi inne på det sista året med två nollor bredvid varandra. Jag hade trevligt igår kväll. Fast nästan vad som helst kan slå mina tidigare nyårsaftnar. De har ju en tendens att floppa rejält när man verkligen gått in för att planera festligheterna för kvällen.

Kvällen började hemma hos Henke där vi gjorde pizza. Ja , inte jag då. Jag ska inte lägga mig i matlagning när det är fler än mig som ska äta utav det. Sedan åkte vi iväg till Maria i Andersberg och där spenderades resten av kvällen. Jag och Emma hade lite tråkigt i början så vi bestämde oss för att supa bort kvällen, så att vi inte skulle märka att vi knappt kände hälften av dem som var där. Och jag kommer inte ihåg allt som hände,  så nog söp vi bort kvällen allt.
Vid tolvslaget samlades alla vid pulkabacken i Andersbergscentrum och skålade, skjöt raketer och firade in det nya året. Sedan blev det sista bussen hem, och även denna gång lyckades jag inte nyktra till på bussresan hem. Självklart så hade jag bett mina kära päron att möta mig efter vägen. Och tur var väl det egentligen. Annars hade nog någon hittat mig fastfrusen i en snödriva sådär på morgonkvisten.
Men jag blir ju så pratglad, och ärlig. Jag berättade bla att jag har rökt marijuana och tjatade om att det var whiskeyn som jag snott ur pappas spritgömma som spökade även denna kvällen.

Och nog tog gårdagens alkoholintag ut sin rätt, jag har varit sängliggandes fram tills ungefär två timmar sedan. Jag mår nog som jag förtjänar.
Jag har legat och tittat på Vänner maratonet sedan halv tio imorse, med några tupplurar emellan åt.

Hoppas att ni hade en trevlig kväll , och gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Vad sa dina arma päron om rökningen ;)?

2009-01-01 @ 22:46:55
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hoppas att de skällde på dig rejält ang. rökningen. Sådant sysslar man inte med, Lina!

2009-01-02 @ 01:40:17
Postat av: Frida

haha sa du det? :o Vad sa dom då?

2009-01-02 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0