hon fick igen!


Nu jävlar fick Frida igen för alla klistermärken och plåster som hon klistrat fast på min rygg, och som jag sedan gått runt med på olika offentliga ställen. En gång gick jag runt med ett stort , rött uppochned vänt kors som hon och hennes kumpaner hade klistrat fast på min gråa tröja.
I onsdags planerade och utförde jag och Evelina hämnden, och såhär fick stackars Frida ovetandes gå omkring på stan. He he.
Men klistermärks/plåsterkriget är nog inte slut än på ett tag. Just nu sitter hon nog och planerar en ännu värre hämnd.

Kommentarer
Postat av: Frida

men vaa... Jag satte inte korset på dig, det var Anna och Emma.. Men du har rätt, plåsterkriget är verkligen inte slut! :)

2009-01-31 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0