god kväll.

Skolan var inte så farlig. Jag fångade in klipp från bandet , och det var det enda jag hann med. He he. Jag är inte speciellt effektiv på torsdagsmorgnar.
Efter skolan åkte jag hem och firade mammas bemärkelsedag, fläskade hallon cheesecake. Mumma ! Och sedan åkte jag iväg till Nina och spenderade hela kvällen framför hennes TV. Med något ätbart i handen ungefär hela tiden. Nu vill jag bara spy.
Jag äter som om jag vore gravid , eller som en hund. Det går att likna det så också. Nej, men det finns inget stopp i mig. Det här låter ju illa. Som en fetlagd amerikan.
Jag kanske börjar hamstra redan nu innan jag ska gå i ide i sommar när det blir allt för varmt. He he.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0