freaks and geeks.

Idag somnade jag lite tidigare iallafall. 04.37 var klockan när jag slog ihop datorn. Men jag kan inte låta bli , är jag inte trött så fortsätter jag att titta på Freaks and geeks. Det är väl en dum idé att flytta datorn till sängbordet vid ett tiden, då jag egentligen borde lägga mig och sova.
Men det är ju så jävla kul. Ni kan ju inte titta på bilden och säga att det inte ser roligt ut. Va.
 Nu har jag bara 7 avsnitt kvar , och det är ju bara en säsong. Precis som Undeclared. Jävla skithögar som stängde ned serierna av vilken anledning det nu var.

Nu ska jag laga mig lite mat. Jag vaknar lagom till lunch varje dag. Jag kan inte minnas senaste gången jag åt frukost.
Näe, nu ska jag ta mig i kragen och laga mig ett mål mat , duscha , mäta upp hur mycket mamma ska kapa av min klänning som jag ska ha på bröllopet. Jag är så kort att det ser förjävligt ut med en klänning som slutar vid knäna.


Kommentarer
Postat av: big t

haha jag älskar avsnittet då de ska på "make out partyt" eller vad det är.. hahahah kung serie

2009-01-04 @ 13:55:00
URL: http://kjempeform.blogspot.com/
Postat av: Stina

thankz

2009-01-04 @ 15:43:17
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0