.

Jahaja. Den efterlängade helgen efter två dagar i skolan. Fan vad illa. Jag måste skärpa mig.
Jag ska faktiskt ta tag i ett par fotouppgifter i helgen hade jag tänkt. Som jag haft hela jullovet på mig att göra..
Nu har ju dessutom Nejra kommit hem så nu ska hon minsann få falla offer för min kamera igen. He he. Och så ska hon få sin julklapp. Det är något speciellt ska ni veta. Jag har använt mig av min sällsynta kreativitet. Åh ja, Lina har utövat kreativt handarbete. Men mer än så säger jag inte , för jag kom på att hon läser min blogg. He he.

Kvällen kommer att spenderas framför teven, som så många andra fredagskvällar. Men jag orkar verkligen inte åka iväg någonstans, och jag orkar absolut inte festa. Fyfan.  Jag blir så jävla bakis. Och det tar på krafterna !
Nä, den här kvällen kommer jag ofrivilligt att hamna framför Let's dance för att se Blondinbella chacha. Och jag skäms. Oj vad jag skäms. Jag har ju snart fallit för alla svenneprogram. Idol, Körslaget och snart så är det ju dags för melodifestivalen igen. Då sitter jag bänkad varje delfinal.


Fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0