de ofrivilliga.


Som sagt så var jag och såg De ofrivilliga med Frida och Evelina igår. Och den var väl sisådär. När man tittar på trailern så verkar den ju vara riktigt bra. Men ikke.
Jag hatar att alla ska göra sådana 'speciella' filmer nu för tiden, med en massa konstiga klippningar och vinklar. Visst är det lite roligt med nytänkande, men inte i det här fallet. Jag vill se en massa olika bilder och klippningar. I den här filmen hade de bara en bild på varje scen, oftast halv eller miljö. Visserligen så kanske tyngden låg på vad de sa. Men den hade varit mycket bättre med lite fler bilder i varje scen.
Men annars så tycker jag att de fick fram budskapet väldigt bra.


Efter bion gick jag och Frida hem till henne och såg på P3 guld och diskuterade en massa. När jag kom hem fortsatte diskussionerna på msn och övergick till sommar och festival prat. Och oj vad jag längtar till sommaren! En festival ska jag se till att ha råd med. Alla andra pengar kommer att gå till Londonresan, som vi visserligen inte har bokat än. Börjar bli tid för det. För jag vill verkligen inte att detta påhitt ska rinna ut i sanden.

Nu ska jag käka , sedan ska jag åka till Läkerolen och se när damerna spöar AIK och sen ska jag träna. Nu jäklar ska jag bli snygg och smärt!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Jag vill träna på really, men allt kostar ju cash !

2009-01-18 @ 15:52:27
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/
Postat av: Oskar

sv. haha jaa tänka sig =)

2009-01-19 @ 09:29:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0