30.01.09

Förkylningen, eller vad det nu har övergått till, vill verkligen inte ge sig! Har haft ont i huvudet och halsen och varit halvdöv eftersom det slagit lock i mitt högra öra hela dagen. När jag väl slutade för dagen så skyndade jag mig hem till morfar för att vila lite innan jag skulle åka iväg med filmgruppen till sjukhuset för att spela in slutscenen. Men istället höll jag på att svimma när jag kom fram. Jag har aldrig varit så nära att svimma, visst har jag varit lite borta när jag varit utomlands och haft vätskebrist, men det här var verkligen obehagligt. Allting runt omkring mig snurrade runt, runt , runt. Obehagligt.
Så far min fick komma och hämta mig eftersom jag inte vågade ge mig ut. När jag kom hem gick jag direkt och lade mig och när jag tre timmar senare vaknade så kände jag mig lite bättre.

Let's dance kvällen hos Evelina fick jag också hoppa. Men jag sitter ju självklart och tittar själv nu. Egentligen väntar jag bara på att Hjälp! ska börja...

Och svarar på Friend facts på Facebook. He he. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0