27.01.09

Åh. Den här tisdagen kom jag inte undan min praktik. Nu tvingade mamma iväg mig. Egentligen ville jag åka till huvudstaden med twinsen och fota. Men nu måste jag istället åka iväg till mammas dagis och planera dagisfilmen som jag och Frida ska spela in åt dem.
Gud vad jobbigt det lät då. Fan. Jag som kom på ett lite försenat nyårslöfte. Att ta tag i allt skolarbete och höja betygen. Speciellt nu när jag fått tillbaka lite motivation. Som bla beror på att jag börjat träna. Nu är jag på rätt spår.
Så nu ska jag trampa iväg mot dagiset vid halv. Lite sovmorgon fick jag iallafall. Det är ju bra. Speciellt eftersom jag låg och kollade på Skins halva natten.

Nähe, nu ska jag klä på mig och försöka ta mig iväg och dessutom komma i tid till praktiken.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0