23.01.09

Förkylningen ger sig ikke ! Snart blir jag galen, för nu har jag suttit instängd i tre dagar. Sovit till tre varje dag har jag också gjort. Även fast jag ställt klockan på halv tio. Men vad fan ska jag göra då. Lika bra att jag sover så att jag slipper hosta sönder halsen.
Men det har jag visserligen ändå lyckats med. Jag har överdoserat alla sorters mediciner, mot halsont , huvudvärk , hosta , nästäppa och så själva förkylningen.

Kvällen har spenderats framför teven. Framför Let's dance bland annat. Oj så illa.


Imorgon ska jag våga bege mig ut bland folk. Först ska jag gå igenom Eriks hjälpen efter en begravningsklänning. Idag fick jag reda på att begravningen äger rum dagen innan min kusins bröllop. Jag som avskyr att höra prällen tjata om gud , jesus och alla hans änglar.
Hursom , efter Erikshjälpen så ska jag åka iväg till Sandviken och se när Brynäs flickorna spelar mot Sveg. Det ska bli riktigt kul. Jag har funderingar på att börja spela igen nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0