19.01.09

Fotolektion och komp från mediekunskapen idag. Tjoho. På bussen hem träffade jag på Natha och det slutade med att vi spenderade hela kvällen framför min tv. Vi spelade in en videoblogg men det tar så otroligt lång tid att ladda upp på youtube , så den dyker upp här imorgon.


Nu ska jag spela towerbloxx och stirra på tv , sedan ska jag lägga mig. Imorgon är det sovmorgon till tolv. Sedan är det öppet hus i skolan. Jag ska spendera tre timmar i mörkerrummet och värva mediaelever bland 93orna.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv; jag har redan lämnat tillbaka dem ;)

2009-01-20 @ 20:11:12
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det var du som gick igång så i inlägget menar du?

Du har rätt till din åsikt och det är bra att alla inte tycker lika. Ebba kom till ELLE-galan i byxor vilket jag gillade, inte många som gör det. Jag skriver om sånt jag gillar, oavsett om det är en trend eller inte. Tack för att du kommenterar!

2009-01-20 @ 21:30:15
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0