12.01.09


Foto och mediekommunikation stod på schemat idag. Inte speciellt jobbigt , inte så pass som jag hade trott. Men det blir mycket dötid när man inte har några foton att framkalla.

Efter skolan gick jag upp till morfarn och åt. Sedan gymmade jag lite med Frida. Vi gick mest mellan alla olika redskap och var inte kvar längre än en minut på varje. He he. Men på onsdag ska Evelina med och då blir det hårdträning. Det är ett som är säkert.


Nu ska jag se på Californication. Säsongsstart , andra säsongen. Jippie säger jag. Nu går det äntligen bra tvprogram som man kan följa. Californication , Skins och De halv dolda. Och nej jag har inte tankat säsong två av Skins , för jag måste ha undertexter, annars förstår jag inte alls vad de säger.


Nu ska jag mysa med katten min.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0