09.01.09

Vilken totalt ovärd skoldag. Jag har en svenska lektion på en timme som börjar 13.00. Fast som tur är så har far min lovat mig att skjutsa in mig. Woho !
För jag hatar verkligen att åka buss. Jag kan inte kalla det fobi eller något sådant , jag menar , jag åker ju nästan varje dag. Men det är obehagligt.


Riktigt förjävla röksugen är jag också. Jag har inga pengar. Och kommer inte att få ett öre förrän den 25e. Iallafall inte till ciggaluringar. Men jag tror nog att jag fått fast pappa igen. Han blev så överlycklig när han fick syn på ett paket i min väska , och när han upptäckte att det var tomt så blev han så besviken. Det såg jag. Även om han försökte skratta bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0