05.01.09

Jag slog nog mitt rekord idag. Jag vaknade och klev upp vid tre tiden. Fast jag somnade faktiskt vid tre tiden igår också.
Men den här gången får jag faktiskt skylla mig själv. Igår åt jag middag tillsammans med Evelina , Nina , Frida och Angelica för att fira Evelinas nyligen fyllda sjutton. Vi åt på Österns pärla , säkert den enda restaurangen i hela stan som hade öppet. Jag åt tzayspett med jordnötssås, och oj vad gott det var. Jag har aldrig riktigt förstått vad tzay är för något, men att det var något vegetariskt har jag alltid haft mina misstankar om. Men jag vill inte fråga, jag borde ju veta, jag är ju veggo.
Sedan jag frågade om parmasmörgåsen på Coffehouse var vegetarisk har jag varit försiktig med att fråga sådana saker. Som sagt , jag borde ju veta. Men tzayspett och jordnötssäs blir det mer av.
Efter Pärlan så gick vi vidare till Waynes och fikade, och jag fick min efterlängtade rinniga kladdkaka. Det där med att tappa tio kilo går inte så bra.

Hursom, det jag vill komma till är att jag var rätt så trött när jag kom hem sedan. Och hade kunnat somna bums om jag inte hade suttit mig framför ännu ett avsnitt av Freaks and geeks.

När Nina ringde så gäspade jag mig igenom hela samtalet, men nej då, inte skulle jag sova heller ! Nej , då klickade jag igång ett till avsnitt av Freaks and geeks.

Nu ska jag städa mitt rum. Nej jag har inte gjort det ÄN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0