03.01.09

Som sagt, jag sov bort halva dagen. Men det gör inget. Jag hann damma av halva rummet inatt, och dessutom gjorde jag mer plats för skor och väskor. Alla mina sketna gamla tygskor åkte ned i en låda, och där får de ligga tills det är så pass varmt att det är dags att börja använda dem igen. För jag tänker ikke frysa sönder mina tår i tygskor även denna vinter.

Nu ska jag ge mig ut på en promenad med päronen. Ja, jag har väl avlagt ett litet nyårslöfte med mig själv att jag ska gå ned minst tio kilo i år. Så det är lika bra att börja ge sig på det på en gång. Imorgon ska jag kanske styrketräna. Om jag orkar ta mig in till stan. Nu jävlas. Badsommar 09 , här kommer jag!
Nu lär jag nog lägga på ett kol , jag måste hinna hem innan 18 , då Jönssonligan börjar. Just nu är det Billy Madison, och jag förstår inte hur man kan låta Sandler göra film , efter film , efter film. Alla handlar ju om samma sak , något stackars retard som får en snygg brud. Det är ju inte ens kul. Och den där Zohan filmen. Jag satt bara och väntade på att den skulle ta slut. Och javisst , jag ska inte sticka under stolen med att jag sett en hel del Sandler filmer.


Näe. Nu ska jag bege mig ut i kylan. God kväll.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Mjeees rätt gjort jag fundrade på att köpa delila-röda också men icke fans bara i stora storlekar kvar nä jag skulle shoppa.. (jag har 36)..



Vadå är nån mer från Gävle? ;D



Händer hos dig då?



Krma Kram

2009-01-03 @ 17:28:39
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Anonym



Läs gärna min blogg som handlar om min vardag, mode, tips och tävlingar.

Lägg gärna en röst på mig i Dianasblogg.blogg.se till "bästa modebloggen"



//selmas fashion

2009-01-03 @ 18:46:30
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Maria

Om du går ner 10 kilo kommer det ju inte finnas någonting kvar av dig! Haha :)

2009-01-04 @ 13:43:43
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0