zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Idag tog jag mig äntligen i kragen och begav mig utanför ytterdörren. Först åkte jag till Frida och stirrade på Twin peaks och stoppade i mig loads av chocolatechipscoockies i ett par timmar. Jag blev då inte så mycket klokare på serien. Men jag ska ändå kolla på båda säsongerna. Jag och Frida ska fortsätta någon dag. När vi har tid. I sommar kanske.


Efter vårt Twin peaks maraton så gick vi till stan och mötte Emma och tog bussen till Läkerolen. Vi fick gratis tix till Brynäs - Timrå, och gratis smakar alltid gott. Brynäs vann med 4-3. Egentligen höll jag inte på något av lagen, men Gävle = Brynäs , så jag gick hem med ett leende. Dessutom så var det tydligen en viktig match eftersom poängen var avgörande om de skulle få spela slutspel eller ej. Men nu är de med. Själv behöver man inte oroa sig eftersok FBK toppar listan. Men jag ska inte vara så kaxig. Jag har lärt mig att det bara slår tillbaks i sådana här sportsammanhang. Nu ska jag bara övertala far min att vi ska köpa tix till matchen på lördag då värmlänningarna kommer och hälsar på.


Nu ska jag fortsätta med min kusins bröllopsalbum, och sedan ska jag sova. Men känner jag mig rätt så hinner jag även med en film innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0