workworkwork.

Nu har jag allt under kontroll , tror / hoppas jag. Har suttit hela dagen med datorn i knät och stirrat på Troja. Imorgon ska vi kolla på Gladiator igen. För jag kommer inte ihåg ett piss. Tror att jag råkade somna till en stund när vi såg den i skolan också.
Men efter att ha sett Gladiator så kom jag på hur jävla bra Russel Crowe är. Så jag drog hem Romper stomper igen. Jag och skins filmer ni vet. Men den är riktigt bra den med. Men det ser kanske lite könstigt ut att mina favoritfilmer heter This is England , American history X och Romper stomper..
Men jag tog hem 3:10 to Yuma också, den är riktigt bra. Och dessutom så är Ben Foster med och spelar ännu en psyko roll.

Nu ska jag fortsätta med talet och redigera ett par foton som jag ska framkalla imorgon. Och när jag har Nejras tillåtelse så dyker de antingen upp här eller på min fotoblugg.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0