sportlov 09.

Imorgon börjar årets sportlov, och jag har absolut ingenting planerat för veckan. Förutom hockeymatchen på torsdag som hela mediaprogrammet har blivit inbjudna till. Gratis är gott, även om jag inte håller på något av lagen som spelar. Funderar på en tur till Uppsala eller huvudstaden, för att göra av med några åkturer på mitt uppkort. Men varken jag eller mina kompisar har några pengar. Och jag uppskattar inte en promenad kring huvudstaden, och bara titta, på tex båtar , som min käre far gör.

Ikväll så kanske Emma kommer hit för söndags ölen. Fast hon drar nog till Seafuns efterfest på Sörby urfjäll för att ta hand om sin ölpimplande pojkvän, som lockat dit henne med 20 kronors ölen. Vi får se hur det hela slutar. Själv ska jag ha ett nyktert lov eftersom jag fick så att jag teg på bröllopet förra lördagen.


Näe.. Har ni nå roliga tips på vad man kan hitta på så dela med er !


Kommentarer
Postat av: emmis8

haha det där var ju igår kväll ju hihi inte ska jag ut på nå röjj röjj eler :):):):)

om det inte blir söndags-öl så kanske måndags ah? måste sno din kamera överen dag så jag hinner på å fota far innan onsdag,är det ok? =)



2009-02-22 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0