pms.

Fy satan vilken jävla PMS jag råkat ut för den här månaden. Visserligen brukar jag ju aldrig komma undan det , men då brukar det vara PMS munchies. Då jag äter och äter och till slut känner mig alldeles proppmätt , men efter en halvtimme ( om inte tidigare ) så är jag i skåpen och rotar igen. Idag fick jag för mig att göra en stor pommesfritt tallrik tjugo minuter efter jag hade ätit middag. Men mamma hann som tur var stoppa mig och övertala mig att ta en smörgås istället.
Och som jag har tjurat och bråkat dessutom. Jag brukar kunna hantera mina agressioner ganska så bra , oftast. Men idag råkade far min ut för en riktigt utskällning, och för en gångs skull så lyssnade han på vad jag hade att säga verkar det som. Det var ju något positivt iallafall. Men att behöva ha PMS för att han ska lyssna på mig är ju lite illa, från hans sida då.
Det blir ju bara värre och värre för varje månad som går nu också har jag märkt av. Jag blir bara ilsknare och ilsknare, och hungrigare och hungrigare. Jag har hört att folk har mördat och tagit livet av sig under PMS, så man borde kanske börja oroa sig lite. Kanske söka upp en doktor för antidepp.
Vilka jävla problem man har. Kan lika gärna operera bort skite  för jag ska ändå inte ha några barn. Tänk vad billigt och bekvämt.

Nähepp, nu ska jag fortsätta att skriva på mina arbeten.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0