oh winter wonderland.






Idag var jag och min käre far ute och körde skoter i det fina vädret. Fördelen med att bo så här långt ut i skogen är alla skoterleder och mysiga platser att besöka såhär i vintertid. Vi åkte runt i skogen i säkert två timmar.
När vi kom fram till Bosjön och pappa var på väg ut på isen så skrek jag rätt ut, det var ju för fan plusgrader. Men pappa försäkrade mig om att sjön var bottenfrusen. Inte visste jag bättre , så jag trodde på karln. Men vad är det första man får syn på när man kommer ut på sjön om inte två karlar som står och pimplar. Bottenfruset my ass. Men det gick bra. Vi överlevde.

Kommentarer
Postat av: frittz

Mysiga bilder då! I Sveg var det för mycket snö så vi kunde inte köra, haha.

2009-02-28 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0