lock , stock and two smoking barrels.


Jag blev helt till mig när jag såg att femman skulle visa Lock stock ikväll. Så jag är bara tvungen att tipsa mina femton dagliga läsare om denna helt underbara rulle! 22.30, kanal 5, ikväll. Har ni inget bättre för er , så missa den tamigfan inte.

Det är Guy Ritchies första lång film och den går väl i samma stil som Snatch. Dvs en jävla massa olika människor som på slutet binds samman på det mest konstiga sätt, efter en hel del pangpang och vitsiga repliker.
Min favorit gangster och galning Vinnie Jones är även med i den här filmen och spelar en våldsam indrivare. Fast bilden talar väl för sig själv.

Äsch , see for yourself! 22.30 , kanal 5 , missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0