give me a break.

Redovisat A kursen i foto idag. Nu blir det inga fler fotokurser. Om jag inte lyckas fixa så att jag kan läsa / görat på sidan om. Men att ha tre mediekurser samtidigt blir kanske lite för mycket.
Nu ska jag pyssla med fotohäftet där jag ska reflektera över mina fördärvade foton. Det blir kul..
Näe., den här veckan får gå förjävla snabbt , för nu är det dags för sportlov. Jag behöver sova. Och dessutom lite tid att städa upp i mitt rum. Jag tror att djur har bosatt sig i min hög av kläder som jag rev ut för nån månad sedan..

Fan vad trött jag är nu. Jag vill resa bort någonstans. Egentligen skulle jag åka iväg till Karlstad på lovet, men vi sköt upp det till påsklovet istället. Så nu kommer jag att ligga hemma och stirra i väggen hela lovet. Fast jag längtar ändå till lovet. Hellre väggstirrning är skolstress.

Jag fick min telefonräkning idag också, den var 400 kronor lägre än förra kvartalet, men fortfarande över ett lakan. Illa.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0