fall behind me.

Åh , det efterlängtade lovet är äntligen här. Jag ska bara sova, hela lovet igenom. Och se på svenska filmer eftersom jag är inne i en sådan period nu. Jag gjorde ett undantag nyss och såg Die Welle. Jättebra ! Ja, ni borde ju veta nu att filmer som har något med skins , nazister eller liknande att göra tilltalar mig. Men jag finner det väldigt intressant, hur man kan ha sådana värderingar och åsikter. Intressant.


Ikväll ska jag bara förflytta mig mellan teven och datorn. Jag är värd en slapp kväll som denna.



The Donnas diskografi har gått om och om igen. Jag har en gång sagt att jag inte gillar kvinnliga sångerskor i band. Jag tar tillbaks det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0