....................

Satan vad tråkigt jag har !
Kvällen har bestått av:
- Pappa som pumpat Elvis på högsta volym och retat upp sig på att youtube är så segt. Jag tänkte faktiskt filma spektaklet när svordommarna var som värst , men jag hann inte.
- Jag har tittat på Järnets änglar.
- Lagt ned onödig tid på melodifestivalen. Varför ska jag bänka mig framför teven varje lördag den månaden som delfinalerna går ? Jag blir ju alltid lika besviken , om inte ännu mer i år. Vad är det för bidrag de tagit med ?! Till och med BWO sög. Och Mede är jättetrist.


Sedan kan man ju fråga sig vad jag skulle ha hittat på annars om jag hade skitit i Melodifestivalen. Jag hade legat framför ännu en svensk film och tyckt synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0