asch.

Och så hade vi ännu en torsdag överstökad. Jag hatar torsdagar. Jag börjar 8.30 och slutar fem. Dagen börjar med en tre timmars rörlig bild lektion. Visst är det kul när det går bra, men nu är det dags att få ihop hela filmen och det ska klippas iohp hit och dit. Ljudet ska fixas , vi måste hitta stämningsmusik och partymusik. Dessutom så gick allting åt helvete idag. Jag är så oteknisk och jag förstår mig inte alls på det där programmet. Jag fattar inte varför allt ska behöva vara så satans avancerat.

Nu har jag suttit framför datorn och tuggit i med ett par digistive kex med choklad en stund, och känner att det är dags att ta tag i något skolarbete. Fast helst av allt vill jag bara sova.

Nejmen jag återkommer när jag har något roligare att dela med mig av.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0